کرکره فوم دار – کرکره باکیفیت برای افزایش ایمنی مغازه‌ها و اماکن

مقدمه

کرکره فوم دار نوعی از کرکره برقی است که در درب‌های پارکینگ‌ها و مغازه‌ها و غیره استفاده می‌شود. داخل تیغه‌های کرکره، فوم کار شده است که عایق مناسبی برای جلوگیری از هرگونه آلودگی صوتی و ورود هوای گرم و سرد است. این تیغه‌ها در دو نوع آلومینیومی و گالوانیزه تولید می‌شوند و دارای مزایای مختلفی هستند که در این مطلب از وبلاگ پویابرش به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

کرکره فوم دار

انواع تیغه کرکره فوم دار

کرکره‌های فومی به دلیل وزن سبکی که دارند بسیار ارزان بوده و بسیار پر فروش هستند. این کرکره‌ها هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه هستند و هم از لحاظ کارایی بی نظیر می‌باشند. در داخل این کرکره‌ها تیغه هایی بکار برده شده که در ادامه شما را با انواع آن آشنا می‌کنیم.

تیغه گالوانیزه فوم دار

این تیغه به دلیل اینکه حالت خود را به خوبی حفظ کند دارای یک ورق گالوانیزه بوده که درون آن را فوم پلی اورتان فرا گرفته است. این تیغه به صورت دو جداره تولید شده و عایق مناسبی برای جلوگیری از آلودگی صوتی به شمار می‌آید. برای تشخیص اصل بودن کالا و گالوانیزه بودن کرکره، می‌توان از آهنربا استفاده کرد.

تیغه آلومینیومی فوم دار

در این تیغه مانند تیغه‌های گالوانیزه از ماده پلی اورتان استفاده شده است. این تیغه‌ها نیز به صورت دو جداره تولیده شده و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند. تیغه‌های آلومینیومی دارای وزن بسیار پایینی هستند و گزینه مناسبی برای استفاده در درب مغازه و پارکینگ می‌باشند.

کرکره فوم دار

نکاتی که هنگام خرید کرکره فوم دار باید در نظر گرفت

قبل از خرید کرکره‌‌های فومی باید به چند نکته بسیار مهم توجه کرد. اولین نکته در انتخاب این نوع از کرکره‌ها ضخامت گوشت تیغه‌ها است.

ضخامت گوشته تیغه‌ها

وظیفه گوشته تیغه‌ها این است که جفت کردن و متصل کردن جداره‌ها و تیغه‌ها به یکدیگر است؛ به گونه ای که اگر گوشت تیغه‌ها ضخیم نباشند به مرور از بین رفته و تنها با یک ضربه تیغه کرکره از هم جدا می‌شود.

جنس تیغه کرکره فوم دار

توجه به نوع جنس کرکره بسیار مهم بوده و بهتر است بسته به نوع نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. به طور مثال، اگر به دنبال یک کرکره ارزان قیمت هستید، می‌توانید کرکره‌های گالوانیزه را سفارش دهید و اگر به دنبال یک کار با کیفیت و مقاوم هستید، از کرکره‌های آلومینیومی استفاده کنید.

وجود پل در میان تیغه‌ها

وجود پل در وسط تیغه باعث می‌شود تا هیچ صدایی هنگام بالا و پایین رفتن کرکره به گوش نرسد. همچنین مقاومت کرکره در برابر ضربه بسیار بیشتر شده و موجب افزایش طول عمر آن می‌شود.

جمع‌بندی

در این مطلب شما را با کرکره فوم دار آشنا کرده و انواع آن را معرفی کردیم. با پیشرفت تکنولوژی و تولید کرکره‌های برقی و مدرن، امنیت مغازه‌ها و سایر اماکن عمومی افزایش پیدا کرده است. کرکره‌های فومی در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام دارای مزایای منحصربفرد خود هستند. در پایان تصویه می‌شود که برای خرید این نوع از کرکره‌ها به همراه یک فرد با تجربه به بازار بروید و بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

درباره ما

شرکت ماشین سازی پویا برش اراک در سال ۱۳۸۷ با هدف تولید ماشین آلات سفارشی در شهر صنعتی اراک تاسیس گردید . از ابتدای کار خط مشی مدیریت این شرکت مشتری مداری و دستیابی به تکنولوژی روز دنیا با تکیه بر توان داخلی و بومی سازی دانش فنی ماشین آلات و خطوط صنعتی پیچیده…

تماس با ما

جهت دریافت مشاوره رایگان برای آشنایی با دستگاه های رول فرمینگ با ما در ارتباط باشید:

آدرس شرکت : ایران، اراک، کیلومتر ۴ بزرگراه تهران، خیابان خودکفایی سپاه، شرکت ماشین سازی پویا برش اراک

+989180102057
086-34131418
+989135331828

info@pooyaboresh.com

ارتباط از طریق واتساپ